Kim jesteśmy?
ContactPoint świadczy outsourcing procesów biznesowych z wykorzystaniem call center. Przede wszystkim są to usługi z zakresu wielokanałowej komunikacji firm z Klientami. Innymi słowy - jesteśmy contact center pracującym na zlecenie innych firm.
Dla naszych Zleceniodawców realizujemy projekty badawcze, marketingowe, sprzedażowe, windykacyjne oraz prowadzimy obsługę klienta wykorzystując telefon, SMS, e-mail, a także narzędzia internetowe.
Aby obsługa była jak najbardziej satysfakcjonująca dla Konsumenta i efektywna
dla naszych Zleceniodawców udostępniamy im zintegrowany system komunikacji bezpośredniej.
Nasza misja
Pomagamy przedsiębiorstwom w budowaniu przewagi konkurencyjnej poprzez kompleksową, nowoczesną, efektywną komunikację bezpośrednią z rynkiem. Reprezentujemy firmy w kontaktach z ich klientami i partnerami. Wartością jest dla nas dobro naszych Zleceniodawców, satysfakcja ich klientów oraz wzajemna pomoc i wsparcie. Staramy się łączyć podejście high-tech i high-touch - wykorzystujemy najnowszą technologię by podnosić efektywność projektów oraz miękkie umiejętności niezbędne w budowaniu długofalowych relacji.
Specjalizacja
Jako wyspecjalizowany partner służymy naszym Zleceniodawcom doświadczeniem, wiedzą, technologią i pracą zaangażowanego zespołu w zakresie:
· Obsługi klienta
· Pozyskiwania klientów/telemarketingu
· Badań marketingowych CATI
· Kontroli i windykacji należności
Na każdym etapie cyklu rozwoju produktu, na każdym etapie relacji z klientem oraz na każdym etapie projektu służymy naszą ekspertyzą. Jesteśmy także wsparciem dla in-house call/contact centers w dziedzinie:
· Rekrutacji i szkoleń
· Audytu jakości obsługi klienta
· Sprzedaży
· Obsługi sezonowych nadwyżek połączeń (overflows)
· Zaplecza awaryjnego (disaster recovery)